Kehakoostise mõõtmine – tegelik pilt kehast

Kas sa oled mõelnud enda kehakoostise mõõtmise peale? Või et miks ja kas seda üldse teha? Mida see info meile üldse anda võiks? Mina olen enda kehakoostist keerulisemate ja lihtsamate masinatega nüüd juba oma 10 korda mõõtnud. See on päris põnev!

Kes meist teab täpselt oma kehatüüpi, rasva ja lihaste massi, keha rasvaprotsenti või sisemiste rasvade taset? Need ja paljud teised näitajad selguvad kehakoostise mõõtmisel ning on äärmiselt olulised tegemaks efektiivseid otsuseid toitumis- ja treeningplaanides, mis vastaks just konkreetse inimese eesmärkidele.

Kehakoostise mõõtmine annab suurepärase ülevaate kehas toimuvast ja on heaks infoallikaks teekonna alustamisel või progressi jälgimisel. Soovitan mõõtmist teha võimalusel kord kuus, sest siis saad aimu, kas praegused toitumis- ja treeningharjumused toovad soovitud tulemust. Ainult kaalunumbrit vaadates ei saa tegelikest muutustest head ülevaadet!

Kehaanalüüs näitab:

  • bioloogiline vanus
  • rasvade osakaal
  • keha rasva %
  • lihaste osakaal ja selle jaotumine (kätes, kere, jalgades)
  • sisemiste rasvade tase
  • millise ajaga saavutad muudatused
  • palju peaksid sööma

22. jaanuaril VaimuKeha konverentsil on Sul võimalik oma kehakoostist mõõta tavapärasest soodsama hinnaga, sest üks meie esinejatest, Mirko Miilits, võtab oma vägeva kehakoostise mõõtmise masina sinna kaasa! 😉

 

Soovitused enne mõõtmist:

  • mõõtmine tuleb teha umbes 3-4 tundi pärast viimast sööki
  • vältida diureetiliste toodete (nt kohv ja energiajook) tarbimist enne (umbes 4 tundi) mõõtmist
  • joo 2 klaasi vett umbes 2 tundi enne mõõtmist
  • vältida treeningut, sauna või muid liigset higistamist põhjustavaid tegevusi vähemalt 4 tundi enne mõõtmist
  • vältida alkoholi tarbimist vähemalt 24 tundi enne mõõtmist

Vaata videost, millest Mirko meile 22. jaanuaril rääkima hakkab! Mina igatahes ootan põnevusega! 🙂

Allikas: mirkomiilits.ee

PS!  Kui midagi jäi arusaamatuks, kirjuta mulle sille@brenafitness.eu või lisa oma kommentaar! 🙂

PPS! Minu käest võib alati tulla suuremat nõu ja nippe küsima! 😉 Näiteks kui soovid täpsemalt teada, kuidas oma toidulauda jupphaaval tervislikumaks muuta.

Kui soovid esimesena minu põnevaid postitusi lugeda, siis liitu minu uudiskirjaga! (ma luban, et ma ei spämmi kunagi!)
Vaata ka minu Instagrami ja Facebooki 🙂 

Kõik, mida oma postitustes kirjutan on absoluutselt minu arvamus, mitte puhas kuld, mis kõigile sobib. Palun minu postitusi lugedes säilitada avatud ja kriitiline meel samaaegselt! :)
Jälgi ja jaga:
0
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *