Marko: tahan saada kolme kuuga supervormi!

Miskit uut ja põnevat on toimumas – minu esimene ametlik meessoost klient ja kohe nii suure kella küljes! 😀 Mis siis toimub?

Isebossi üks asutajatest Marko otsustas, et nüüd on aeg end kätte võtta! Istuva eluviisiga tekkinud kõhukesest on vaja lahti saada ning keha natuke lihaselisemaks saada 17. juuniks. Aga miks selleks ajaks? Sest siis on tema sünnipäev. Seekord ei saa pruuniks teiseks juuniks, vaid vormi 17. juuniks. Marko ise arvab, et rasvamassi arvelt on tal võimalik oma 12 kilogrammi kaotada, ning samas lihasmassi võiks ju lausa mitme kilo võrra kasvatada.

Markoga saime kokku märtsi alguses (link on video) ja rääkisime täpselt läbi, mis tema soovid on ja mis võimalused tal on kodus treenimiseks. Nagu te juba ehk teate, siis välimusest moodustab meil 70% vähemalt toitumine ning oma 30% trenn, seega kõigepealt oli vaja Marko toitumine üle vaadata ning siis treening juurde lisada. Kuna Markol ei ole väga suurt ülekaalu ja ta vahepeal ikka on jooksmas käinud, siis need mõned kilomeetrid päevas joosta, mis ta eelnevalt on läbinud, võib ta vabalt kavasse sisse jätta.

Kuna Marko (nagu ka paljud teised inimesed) ei ole selline, kes viitsiks iga enda ampsu mõõta või kaaluda, võtsin tema toitumissoovitustega natukene teise lähenemise. Marko saatis mulle, milline ta keskmine päev välja näeb, ning mida ta sööb. Mina tegin talle soovitused, milliseid sööke veel sööma hakata ning millised toiduained teistega asendada. Visuaalselt on ka tähtis see, et lõuna ja õhtusöögi taldrikul oleks umbes pool köögivilju, veerand süsivesikuid ning veerand liha. Kui selleks lihaks ei ole kala, siis natukene head õli või rasva juurde lisada. Täpseid soovitusi näed siit: [Download not found].

Kuna trenni tegemiseks on meil ka aega kolm kuud (kuigi ma loodan, et ta teeb trenni ka edasi) ning Marko pole viimasel ajal eriti trenni teinud, on esimene kuu talle pigem soojendus ning harjutamine keha liigutamiseks. Andsin talle ette kolmepäevase treeningu, millest kahel päeval teeb ta ringtreeningut, mis arendab suuremaid lihasgruppe ning samal ajal aiatab rasvapõletusele kaasa ning kolmandal päeval siis treenib rohkem neid lihaseid, mida see ringtreening vähem arendab. Esimesed kaks nädalat on kergemad raskused, järgmised kaks nädalat raskemad raskused ning kuu aja pärast teen talle uue koduse treeningkava, mida ta saab siis juba järgmised kaks kuud kenasti teha – ehk isegi neli korda nädalas, kui tal see soov peale tuleb 😉

(PS! Mina ei ole personaaltreener, andsin talle treeningu oma kogemuste ja oskust ja õppimiste põhjal)

Siinkohal ka väike üleskutse sulle!

Panime Markoga kokku Facebooki ürituse, kus siis tema hakkab oma progressi kajastama iga kahe nädala tagant. Kui soovid tema progressil silma peal hoida või ise ka sellega liituda, siis on nüüd sinu motiveeriv võimalus end suveks natuke rohkem vormi saada! 🙂 Oleme Markoga mõlemad välja pannud ka inspireerivad auhinnad – Marko auhinnast saad lugeda tema blogist ning minu auhinnaks on kolm motiveerivat raamatutepaketti enda toitumise ja treeningu järgmisele tasemele viimiseks (ka kodus!).

Soovitan kindlasti osa võtta, kui oled juba mingi aja tundnud, et peaks end kätte võtma, aga pole nagu õige aeg. Niimoodi koos üksteist toetades jõuate kindlasti suuremate tulemusteni. Pealegi, selle evendi all võib vabalt küsimusi esitada ja mõtteid jagada 🙂 ning kellel on vaja sügavamat ja individuaalsemat nõustamist, võib alati minu poole pöörduda – kui osaled Marko evendis, saad minu käest toitumisnõustamise soodsamalt, kui on tavahind! 😉

Muide, uues Hersi numbris on päris äge artikkel 64 nipist, kuidas kaloreid nutikamalt põletada, millest üks on näiteks see, et pesed hambaid õhtul peegli ees alasti 😀 huvitav, miks see küll motiveerib hommikul trenni minema? 😀  Teine artikkel, mis mulle hullult meeldib, on sellest, et kaloreid ei pea enam lugema (nagu ma ka Markole ülesandeks ei andnud). See ei tähenda, et sa ei pea jälgima, mida sa sööd, eks ikka peab, aga kui millimeetri täpsusega see tegelikult oluline on ja kuidas oma toitumine endale lihtsamaks teha, on kõik seal kirjas! Igatahes, juba nende kahe artikli pärast tasub see ajakiri soetada (ja see on vabatahlik reklaam :D).

Kuigi mina olen naine ja ilmselt suuremalt jaolt on naistel minu poole kergem pöörduda, on see challenge mulle heaks väljakutseks ning samas ka meestele üleskutseks, et end käsile võtta ning et minu poole võib julgelt pöörduda! Kui sa tunned, et liigsed kehakilod hakkavad elamist või sotsiaalelu häirima, teed trenni, aga lihased ikka välja ei paista, siis I’m your girl! 😉

Promoklippi filmisime Blissis ja KalevSpas 😉 Trennivideod on filmitud Koduklubis. Suur aitäh! 🙂

 

Jälgi ja jaga:
error0
2 comments
  1. […] VAATA BRENAFITNESSI AUHINDA SIIN  […]

  2. […] on tema blogis ” Iseboss“. Ja lisa infot on ka meie ühise nõustaja blogis ” Kolme Kuuga Supervormi“. Ma ise vist üritan kolme kuuga supelvormi hoopis! ? Aga ka minu jaoks saab see olema […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *