Uulitsa fitnessburger ja sõbrannadega trennis!

Eelmisel nädalal toimus jälle nii palju põnevat, et kohe ei jõudnud kõike ära kirjutada ja siin ma siis nüüd olen!

Neljapäeval oli mul au käia uue sõbranna Alice’ga jalatrenni tegemas hiljuti avatud Tallink tennisekeskuses. Alice on meil ka tulevane bikiinifitnessi võistleja ja kuna mina nüüd keharaskusega trenni teen, millest enamik harjutused on suunatud ülakehale, pakkusingi Alice’le välja, et ta hoiab minu jaoks siis jalapäeva varuks 😀 Kuna Alice on ka Egle Nabi tiimis, siis on talle ette nähtud ka Egle kava, seega sain ka omal käel ära proovida, mida siis see päris fitnessikava endast ette kujutab!

Ja no ütleme, et jalad olid järgmine päev ikka valusad küll! 😀 Põnev oli see, et kuigi ma teadsin, et paljud harrastavad liigutuse tegemise ajal ajastamist, siis mina seda kunagi ei teinud. Kuna A. seda aga jälgis, siis proovisin mina ka: ehk siis esimene liigutus 1 sek, hoida 1 sek, tagasi liigutus 2 sek. Kui on raske harjutus, siis see 2 sekundit tagasi tundub nagu igavik! 😀 Kes jõusaalis käib, proovi! Neid ajastamise variante on ka tegelikult meeletult. Ning no, kui aeglasemalt teha, on tegelikult lihasel palju suurem pinge, mis tähendab ka palju suuremat arengut. Liiga kiiresti tehes on pigem kardio kui jõutrenn ja siis võib juba bodypumpi ka minna 😀

Ja jalapäev ei olnud ka päris jalapäev, suht tuharapäev oli! Ja tuleb tunnistada, et mõnes harjutuses tegi Alice minust natuke raskemate raskustega trenni. Aga noh, eks ongi, inimesed ja eesmärgid ning baas on nii erinevad, et halva tunde asemel oli mul vaid rõõm ja põnevus 😀

Eks pildilt on näha ka, kumb meist lavale ette valmistub, kehahoiak ja kompositsioon hoopis teised 😀

Õhtul läksime siis maiustasime Uulitsas Vormiloojate fitnessburgeriga. Tahtsin juba kirjutada premeerisime, kuid siis kustutasin selle ära – miks mul trennis käimise eest preemiat vaja on? Noh, sellist vähemalt. Parim preemia on hea enesetunne, hea uni ja meeldiv peegelpilt!

Mina ei ole muidu üldse suur facebooki mängude jagaja. Äärmisel juhul mängin siis, kui laikimisest ja kommenteerimisest piisab (ning auhind ka ikka meeli kõditab). Ja juhtus nii, et kuulutati kõvasti välja, et müüki tuli fitnessburger – suvi ju ikkagi tulekul, et antakse siis proovida. Täägisin kolm sõbrannat ära, kes üksteist üldse ei tunne ja näed, võitsingi! 😀 Olen väga tänulik, et see nii läks ja kohe teen pisikese arvustuse ka:

Kellele midagi makrotoitained ütlevad, siis üks burger pidavat olema kokku 300 grammi, seega olevat burgeris kokku 3×144 kcal, mis teeb siis 432 kcal, mis on naise jaoks päris paras ports õhtusööki tegelikult. Arvan, et naine, kes kaalu langetada tahab või lihtsalt väga vähese liikumisega on, peaks sellise burgeri söömisega piirduma päevasel ajal ning õhtul natuke lahjamalt hakkama saama 😀 Aga see on minu isiklik arvamus! 🙂

Tsikid, kelle kokku kutsusin, on kõik omamoodi tervise ja enda heaolu huvilised, seega oli põnev täiesti võõrad inimesed kokku kutsuda 😀 PS! Meil on kõigil erinev juuksevärv! 😀

Valku on burgeris päris mõnusalt – 30 grammi ja eks see on peamine, mis selles burgeris selle täiskõhutunde tekitab, rasva ka päris parajalt, see mulle meeldib! 🙂 Kotlet oli väga hea maitsega ka, mulle ikka meeldivad sellised paksud kotletid, mitte McDonaldsi üheeurosed kummitallad (tee, mis sa teed, aga suht sellised nad ju on! 😀 ).

Süsivesikuid kokku 36 grammi, mis teeb siis 144 kcal (üllatus-üllatus! 😀 ), mis polegi tegelikult kõige hullem, kuid kuna ma ise jälgin praegu natukene süsivesikute tarbimist just pehmema koe kaotamise arvelt, siis jätsin ühe saiakese neile kenasti taldrikule. Süsivesikud on meie kehale vajalikud energia saamiseks, kuid õhtul ei ole neid tõesti väga palju vaja, sest me suure tõenäosusega neid ära ei tarbi ja siis nad ladestuvadki meil kenasti rasvaks. Süsivesikud hoiavad ka vett kinni, mistõttu võib kaal järgmisel päeval olla natuke suurem, kui enne, kuid selle pärast ei tasu heituda. See läheb paari päeva pärast alla tagasi, kui see energia kenasti kulutatud saab! 🙂

Üldjuhul arvan, et see on hea burger. Natukene soolane oli, seda tundsime peaaegu kõik, kuid andsime kokale kööki sõnad edasi ning põhimõtteliselt on päris hää. Saia mõttes aga vormi loomise burksiks ma seda päris ei nimetaks – vähemalt kui arvestada naist, kes tahab praegu suveks alla võtta. Aga need, kes mõnuga trenni teevad, võivad seda ilmselt mõnuga nautida! 😉 Mehed isegi kaks! 😀

Üleval pildi peal on siis mul üks punapäine klient ehk Angela, kes hakkas nüüd mulle ka kirjutama blogi enda teekonnast triatlonini. Kuna tal on alaselg natuke nõrk, sain ka üle pika aja enda õpetajaoskused proovile panna ja tegin talle väikese kava, mida ta nüüd kord nädalas jõusaalis tegema hakkab lisaks kõigile muudele treeningutele, mis teda triatloniga ees ootavad. Angela esimest postitust saad lugeda siit ja varsti tuleb ka teine!

Käisime testisime siis People Fitnessi ära ja no, tegelt, kui ma aus olen, siis hoolimata all pildil olevast suurest mõtteveast, mille seinalt leidsin (kuna olen tähenorija – kes saab veast aru, see saab), meeldis mulle jõusaali osa väga! Ja miks? Sest noh, ok, kõigile jõukahulludele on seal olemas kõik masinad, hullult palju plokkmasinaid ning hantleid ka rohkem, kui ma varem kuskil näinud olen. Naistele neid nii palju pole (kergemaid raskusi siis, ma mõtlen), kuid nõudlust vähemalt meie kellaajal nii suurt ei olnud ka! 😀

Küll aga meeldis mulle täiega, et seal oli kaks funktsionaalsemat ala ja palju pisikesi vahendeid, millega minusugune algaja saab igasugu ägedaid oma keharaskusega harjutusi teha ja enda ahvivõimed (mulle meeldib turnida :D) proovile panna 😀 ka sisse minemise süsteem on omamoodi äge – sõrmejäljelugeriga. Lõpuks ei pea enam mitte kusagil inimestega suhtlema, saab igale poole sisse sõrmejäljega või silmaskaneeringuga (ok, see on vist kaugem teema veel :D).

Aga igatahes, tuleb tunnistada, et kiidan People Fitnessi heaks. Võrreldes Tallinkiga meeldis mulle sealne hämarus täiega ja Tallinkis oli vaid üks funktsionaalne ala, mis ei olnud nii põnev minu jaoks ka! 🙂 Aga kuna mõlemad on võrdlemisi uued, on nad mõlemad veel head – masinad on hõõrumata ja vähe kasutatud veel! 😀

Ja tänud Angelale, et ta mind ennast õpetama usaldas, järgmine päev olevat lihased valusad olnud, seega kõik õige! 😀 järgmiste kogemusteni! 😀 Lõppu süsivesikuterikas ja toitev hommikupuder rosinatega! 🙂

PS!  Kui midagi jäi arusaamatuks, kirjuta mulle sille@brenafitness.eu või lisa oma kommentaar! 🙂

PPS! Minu käest võib alati tulla suuremat nõu ja nippe küsima! 😉 Näiteks kui soovid täpsemalt teada, kuidas oma toidulauda jupphaaval tervislikumaks muuta.

Kui soovid esimesena minu põnevaid postitusi lugeda, siis liitu minu uudiskirjaga! (ma luban, et ma ei spämmi kunagi!)
Vaata ka minu Instagrami ja Facebooki 🙂 

Kõik, mida oma postitustes kirjutan on absoluutselt minu arvamus, mitte puhas kuld, mis kõigile sobib. Palun minu postitusi lugedes säilitada avatud ja kriitiline meel samaaegselt! 🙂
Jälgi ja jaga:
0
2 comments
  1. Neither* 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *